Wednesday, December 8, 2010

yUnA oH YuNa....




salam...


heheh...arini ak nak cite sal ak n yuna..
hurm..npe er yuna??
ape la persamaan ak n yuna neh??hairan la ak...

sbb rmai yg ckp muke ak cm yuna...
haisss...bkn ak prasn ok, tp orng la yg ckp..
heheheh


bukti pertama:

pabila mak sedara sndiri yg ckp...



cik de : lin, cik de tgok lin ni cm penyanyi prempuan yg main gitar tu la...
ape tah nmenyer er.??(die x ingt)tp,ak cm dpt agk..huhu..


aku: ha??spe??yuna ke?


cik de: ha...btol la tuh...ade la sme sket tang idung!!


aku: ha??tang idung(dlm hati ak)...ishhh!!

biar betol cik de nih..??


cik de: betol la..lau pkai selendg nmpak sme..


aku: huhu...(redha2)!!hahha



bukti kedua:

lam kelas mdm syida..die bg task suh siap lam kelas n then yg ak nih duk merenung
lagi kat luar..hehe(berangan jap..)tibe2 madm pnggil nme
ak!! glupp!!! Adlin.....!! ha nak tau pe die ckp?


madam: adlin u r very look a like yuna lar!!


aku : aku terpinge2..int ke mdm nak marh ke ape..huhu...die siap ckp lagi muke aku cm

yuna...hahhahahah... hurm Madam ! eh x la, mane sme...


tetibe bunyi suare besties aku..iaitu ili ckp....



ili: ala mdm..senyap dah la mdm..nnti die persan lak..


madam: heheheh...x la betol la der a skit sme..


aku: hahahha!! ala ili cmburu le tu..kan madam..huhuhu..



bukti ketiga:


ha...mse aku gi kat Maha kat Maeps tuh...kt serdng!!
byk la kan gerai2 jual kat sne...tetibe der la penjual nih sorng die bg test la mkn
produk die n then tetibe je die pgg ak die ckp........


Mak cik : eh muke awk nih cm yuna la.!

aku: hheheeh(mmpu ketawa jer aku time tuh..haih mak cik nih suh aku aku bli brng die la
tuh!! ) eh x la mk cik..xde sme la..

Mak cik : betol dik sme tpi yuna versi berisi sket.


aku:hahaahhaha.....(mak cik2..mcm2 la mk cik nih..versi besr..)aku pon bla la dgn redha skali lagii..



hum...byk la lgi orng ckp..ak x nk la prsn sorng tpi dah orng yg ckp.
huhuhu...pi ape3 pon aku tetp ak, yuna tetp yuna...
ni la orng ckp, mate orng lain2...

hurmmmmm...jom tgok sme ker??





alin


n

yuna




haaaa...korng tgok la sendri, sme or x..aku rse cm x pown...

mata orng weh..mane tau kan...

yuna lebey cun la dr ak la.....(spe la ak kan..sob..sob..)heheheh

yng penting i like yuna!!!


~~xoxo~~



1 comment: